דף הבית

אפיון אתר אינטרנט


עובדה שבימינו המרדף אחרי לקוח פוטנציאלי לאט עובר משלטים ברחובות, פליירים בתאי דואר ופרסומות טלוויזיה למציאות הוירטואלית והנטייה הזאת הולכת וגוברת. הרשת הגלובלית מזמן הפכה לשדה קרב בו אנשי העסקים המודרניים נלחמים על קהלי הצרכנים. מי מנצח בתחרות הזאת? כמובן, מי שהצליח לבנות אתר אינטרנט בולט, מוצלח, מתוכנן בצורה נכונה, זוכה בתשומת לב של הגולשים. באופן טבעי עולה השאלה – כיצד לבנות אתר אינטרנט שאין כמוהו?

אפיון אתר אינטרנט – היסוד שתחת המבנה

ללא ספק, לפני הגשמת כל פרויקט בא השלב של תכנון, וככל שהעסק רציני יותר, כך השרטוט מורכב ומפורט יותר. אדם שיושב על אפיון אתר אינטרנט מזכיר אדריכל שעובד על פרויקט של בניין חדש. חשיבה יסודית על אפיון אתר אינטרנט תבטיח לאתר יציבות ואפקטיביות לטווח רחוק. אתר אינטרנט שלך לא נצפה על ידי הגולשים? מנועי החיפוש מדלגים עליו? רוב הסיכויים שפספסת משהו בשלבים הראשונים של הקמת האתר. כתוצאה מאפיון אתר אינטרנט לקוי, גולש שמגיע לעמוד הבית לא מצליח להבין בכמה שניות הראשונות של שהייתו באתר מה הוא מציע? מסתבך עם מערכת הקישורים הפנימית מסורבלת ולא ידידותית? בנקודה בה הסבלנות נגמרת (והדרך לנקודה זו היא קצרה מאוד) עובר הגולש לאתר הבא.

אפיון אתר אינטרנט – אסטרטגיה עסקית

אז החלטת לבנות אתר אינטרנט? קודם כל הצטייד בדף ועט ותנסה לשאול את עצמך את השאלות הבאות:
  • אל מי האתר יפנה? מהו קהל היעד שלי?
  • מה אני רוצה להשיג בעזרת אתר אינטרנט?
  • מהו המסר אני רוצה להעביר באמצעות אתר אינטרנט?
  • כיצד אתר האינטרנט שלי יהיה בנוי?
  • כיצד אגרום ללקוח פוטנציאלי להתעניין דווקא בי ולא במתחרה שלי?

תרשום את התשובות על הדף בצורה המפורטת ככל האפשר, תשרטט כיצד היית רוצה שהעמודים שלך ייראו, תנסה לדמיין כיצד לקוח יראה את עמוד הבית שלך ומה יכול לדרבן אותו להמשיך אל העמודים הפנימיים.

אפיון אתר אינטרנט - לחשוב קידומית

מי יכול להעריך תמונה של צייר כשהיא מוסתרת במרתף של מוזיאון האומנות? נכון, אף אחד. באותו הקשר, אף אחד לא יעריך את האתר שלך, אף אם הוא הכי יפה בעולם, אבל מנועי החיפוש לא רואים אותו. אחת הנקודות ההכרחיות באפיון אתר אינטרנט היא חשיבה קידומית שמתחילה בהגדרת ביטויי המפתח. חשוב להגדיר איזו מילה או איזה ביטוי היית רוצה שהגולש יקליד בשדה החיפוש כדי להגיע אליך. מומלץ לעשות מחקר מקדים קטן ולגלות מה אנשים מחפשים ברשת וכיצד היית מנצל את התוצאות לטובתך. תבצע חיפוש על פי ביטויי המפתח הפופולאריים ובמקביל גם תוכל לדעת מיהם המתחרים שלך בתחום.

אפיון אתר אינטרנט – אסתטיקה שיווקית

זה לא סוד שיופי מוכר. המחקרים האחרונים הוכיחו שהרושם הראשוני שהגולש מקבל מכמה שניות של צפייה באתר לרוב קובע את היחס שלו אליך כבעל עסק. לקוח שנכנס ורואה אתר יפה, אסתטי, נעים לעין, ירצה לסמוך עליך ולא על מישהו שאתר שלו נבנה ברגל שמאל, מוזנח ולא יפה. עיצוב אתר מושקע משדר רצינות ומקצועיות. לכן כדאי מאוד לחשוב על קונספט עיצובי באפיון אתר אינטרנט – להתחיל בבחירת צבעים וצורות בסיסיים ואז לרדת לפרטים.

אפיון אתר אינטרנט – תכנית לכיבוש העולם

כמו שנאמר קודם, כל מבצע שמטרתו לנצח דורש תכנון מפורט וקפדני. אפיון אתר אינטרנט הינו כלי שיעזור לך להגדיר בצורה מתומצתת וברורה את המטרות של אתר האינטרנט שלך, לסנכרן אותן עם המטרות של העסק שלך, להציב יעדים ומועדים ולהחליט על הכלים שיעזרו לך להגיע לתוצאות הרצויות. אפיון אתר אינטרנט חכם ונכון הוא הדרך שלך להצליח באינטרנט.