דף הבית

שאלות ותשובות

שאלות נפוצות ומידע נוסף

צור קשר
 


שאלה: כמה עולה לפתוח חשבון מפיץ?
תשובה: עכשיו במבצע, שנה ראשונה לגמרי בחינם.

שנה הראשונה פתיחת חשבון מפיץ היא ללא תשלום כלל, עליך להיות בעלים של דומיין שתוכל להפנות לשרתים ועליו ינוהל האתר והחשבון שלך. בתקופה זו תוכל ליצור בסיס לקוחות חזק ולהטמיע את המוצרים במודל המכירה שלך, מחיר המנוי הוא 600 ש"ח לפני מע"מ עבור כל שנה נוספת.
אם במהלך התקופה תחליט להפסיק את הפעילות אך תהיה מעוניין להמשיך לנהל את האתר שלך נוכל להעביר אותו לניהול תחת אחד מחשבונות המפיץ הפעילים שם תהיה כפוף לתנאי השימוש של אותו המפיץ.


שאלה: כמה אפשר להרוויח?
תשובה: אתה מחליט כמה תרוויח מכל עסקה.

אפשר להרויח עשרות או מאות שקלים מכל עסקה וזאת בזכות המחירים הנמוכים שמוצעים לך כמשווק, אתה קובע את מחירי המוצרים ללקוח כך שגם אם תמכור אותם במחירי שוק עדיין תניב רווחים נאים מכל עסקה.
לחץ כאן לצפייה בטבלת תחזית רווח.


שאלה: האם עלי לרכוש מוצר לפני שאני מציע אותו ללקוח?
תשובה: לא.

רכישה של מוצר עבור הלקוח מתבצעת רק לאחר שהלקוח מבצע הזמנה במערכת ומשלם לך, לאחר מכן אתה מפקיד את הסכום שעליך לשלם בחשבון המפיץ ומאשר את ההזמנה.


שאלה: האם צריך לדעת תכנות, קוד או חומרה?
תשובה: לא.

את החשבון מנהלים בעזרת תוכנות שפיתחנו עבור שיווק וניהול המוצרים שמוצעים. תחזוקת השרתים והגיבויים נעשים על ידנו ומגובים באופן שוטף כך שהדבר היחידי שנישאר לך לעשות הוא לגייס את הלקוחות.


שאלה: האם אני יכול להתנהל כמותג עצמאי?
תשובה:בהחלט, בחשבון המפיץ קיימים כלים רבים שמטרתם להציג את המערכות תחת המיתוג שלך.

בהגדרות חשבון המפיץ תוכל להציג את הסלוגן שלך, לוגו ופרטים נוספים שיוצגו ללקוחות במערכת ובמיילים האוטומטיים שנשלחים מחשבון המפיץ, כמו כן כל נושא התשלומים והנפקת החשבוניות ללקוחות נעשה על ידך.


שאלה: האם אני חייב להיות בעל עסק בכדי לפתוח חשבון?
תשובה: תלוי למה מיועד חשבון המפיץ שלך.

אם ברצונך לעבוד עם לקוחות ולגבות כספים, עליך לספק ללקוחות חשבוניות על שם העסק שלך, אם מטרת פתיחת חשבון המפיץ היא לפתוח אתרים עבורך ואינך גובה כספים מלקוחות תוכל לפתוח חשבון מפיץ ולהנות ממחירים מוזלים.


שאלה: למה אני מקבל אתר בחינם?
תשובה: פשוט יותר, באתר שלך תוכל להציע את כל המוצרים בקלות.

שימוש במוצרים שתציע ללקוחות יקנה לך ידע וניסיון ובנוסף יקרין אמינות ומקצועיות מול הלקוח.
עצב והתאם את האתר באופן אישי לצרכים שלך, מקד אותו בתחום הקמה וניהול האתרים, הוסף תיבת התחברות, חיפוש דומיין ומוצרים נוספים בלחיצת כפתור, מאפייני האתר שתנהל הם עד 1000 עמודים ו 100 MB שטח אחסון כך שאין סיבה לחסוך או לחשוב פעמיים בתכנון האתר שלך.


שאלה: האם אני חייב להשתמש באתר כדי למכור את המוצרים?
תשובה: לא, תוכל להציע את המוצרים גם באפיקים נוספים.

ניתן להטמיע את הקישורים להצגת המוצרים גם באתרים נוספים שבניהולך, עמודי נחיתה, גיליונות אלקטרוניים. למעשה בכל דרך שתבחר.