דף הבית

מאמרים

בניית אתר אינטרנט - מאחורי הקלעים

חברה שאמונה על בניית אתר אינטרנט עבור העסק שלכם סביר שנבחרה על סמך המלצות, ידע, נסיון ועבודות שראיתם. לפיכך קרוב לוודאי שמדובר בחברה מקצועית שתבצע בניית אתר אינטרנט המותאם לצרכים שלכם.

בניית אתר אינטרנט - נחוצה או מיותרת?

היום, כמעט כל עסק מבצע בניית אתר אינטרנט, משום שזוהי אחת הדרכים הקלות, הזמינות והטובות ביותר לקדם ולשווק את העסק שלכם, תוך הגעה לקהל יעד אדיר בגודלו ומרשים בעוצמתו. בניית אתר אינטרנט היא חובה לכל עסק.

איך מוצאים מערכת ניהול תוכן?

בכל מקום אפשר למצוא מערכת ניהול תוכן שלא תתאים לצרכים שלכם, מומלץ מאוד לבחור מערכת ניהול תוכן שכן תתאים לצרכים שלכם, לכן דעו לפני כל פגישה בנושא מה אתם בדיוק צריכים מאותה מערכת לניהול תוכן.

מערכת ניהול תוכן מתאימה לכל אחד

בעלי אתרים שהשקיעו בבנית מערכת ניהול תוכן טובה ויודעים לתפעלה היטב הם מאושרים, אלו שלא השכילו לבחור מערכת לניהול תוכן טובה, יהיו מתוסכלים בהמשך.

בניית אתרים: ככה כן בונים אתר

בניית אתרים היא מלאכה מורכבת, שניתן להביאה לדרגת אמנות, והיא אמורה לענות על המטרות העסקיות של בעלי האתר. כיום ישנן חברות רבות, המתמחות בתחום בניית אתרים, וכדאי להכיר קצת את התחום לפני שקופצים למים.

בניית אתרים - ככה עושים את זה

חברות רבות היום מציעות שירות של בניית אתרים למי שמעוניין להיכנס לשוק הגדול ביותר שקיים - האינטרנט. ביצוע בניית אתרים מורכב ממספר צעדים, שכדאי מאוד להכיר,.

הקמת אתר אינטרנט - משחק ילדים?

היום כל אחד בעל כשרון טכני קל, יוזמה, ואינטרנט בבית, יכול לבצע הקמת אתר אינטרנט לכל מטרה, אפילו עבור החתול שלו. הרשת על כל יתרונותיה מאפשרת לכל אחד לבצע הקמת אתר אינטרנט משלו.

תוכנית שותפים - כי ביחד נעים יותר

תוכנית שותפים היא דרך מעניינת לייצר שכבות שיווק משותפות בין בעלי עסקים שונים בעלי אינטרסים זהיים. תוכנית שותפים מהווה דרך נוחה וחכמה המאפשרת לבעלי אתרים פרסום נוסף ועקיף.

קוד פתוח מול קוד סגור

מערכת בניית אתרים וכמובן מערכת ניהול תוכן, ניתן למצוא בשיטת "קוד פתוח" ומספרן הולך וגדל עם פיצ'רים ואפליקציות במבחר רחב, השאלה האם מערכת בניית אתרים, או מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח מתאימה לכם?

תוכנית שותפים מול תוכנית מפיצים

תוכנית מפיצים מול תוכנית שותפים, מה משתלם יותר? כאן נעמוד על ההבדל בין שתי התוכניות, ועל הבדלים נוספים בין תוכנית מפיצים ובין תוכנית שותפים

אפיון אתר אינטרנט

אדם שיושב על אפיון אתר אינטרנט מזכיר אדריכל שעובד על פרויקט של בניין חדש. חשיבה יסודית על אפיון אתר אינטרנט תבטיח לאתר יציבות ואפקטיביות לטווח רחוק.

הקמת אתר אינטרנט

לפני עשור כדי ללמוד את היסודות של הקמת אתר אינטרנט, היה צריך ללמוד את זה כמקצוע או להשיג ספר לימוד. היום קיימים עשרות אתרים שמסבירים את התהליך הקמת אתר אינטרנט