דף הבית

מערכת ניהול תוכן

מערכת ניהול תוכן מקצועית עבור לקוחותייך, מעולם לא היה פשוט יותר לנהל אתרים.

צור קשר
 
מערכת ניהול תוכן שלנו מהווה את חוד החנית בתחום מערכות ניהול תוכן ברשת האינטרנט, שילוב של מערכת ניהול תוכן פשוטה, יציבה ובטוחה עבור לקוחות הקצה עם כלים מתקדמים לקידום אתר, עיצוב אתר, ניהול תכנים לאתר וגישה לקוד צד לקוח עבור משתמשים מתקדמים.

מאות משווקים כבר בחרו להציע מערכת ניהול תוכן דרכינו עבור הלקוחות שלהם, עם ותק של מעל חמש שנים ויותר מ-130,000 אתרים שנפתחו על מערכת הניהול תוכן ולאחר שמצאו את מערכת ניהול תוכן כמתאימה ביותר עבור העסק שלהם.

פתח עכשיו חשבון בחינם, ללא התחייבות וללא סיכונים, וקבל מערכת מתקדמת לניהול החשבון ואתר אינטרנט אישי משלך.

פתיחת חשבון בניית אתרים בחינם
מערכת ניהול תוכן - תמונה

מערכת ניהול תוכן - מאפיינים מתקדמים


מערכת ניהול התוכן שמוצעת ב DynamicReseller מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים פתרון להקמה וניהול האתר עבור העסק : אתרי תדמית, חנויות וירטואליות, פורמים, מערכת שפות, ניהול טפסים, כלי ניהול וסטטיסטיקה , עמודי חיוב ותשלום ומאפיינים רבים נוספים - הלקוח ייהנה מכל הפתרונות בחבילה שיבחר ללא תוספת תשלום, לחץ כאן לרשימת מאפייני מערכת ניהול תוכן.

 

מערכת ניהול תוכן - 3 תחנות רווח למוצר שלך


מעבר למוצר העיקרי שלך שמאפשר לך לסגור עסקה חד פעמית מול הלקוח, שיווק המוצרים שלנו יאפשרו לך ליצור 3 תחנות רווח:
  • רווח ממכירת חבילות האחסון
  • רווח ממכירת המוצרים המשלימים ( קידום, עיצוב, אחסון, ניהול תכנים, פרסום, שיווק וכדומה )
  • חידוש מוצרים (הכנסה פאסיבית, לחץ כאן לתחזית רווח)

מערכת ניהול תוכן - כלי לגיוס לקוחות


מערכת ניהול תוכן מבוססת רשת מציע ללקוח זמינות מקסימאלית ומאפשרת לבעל האתר לבצע שינויים במהירות וללא תלות, גם נותני שירות בתחום ניהול האתרים הם לקוחות מושבעים של מערכת ניהול תוכן שכן היא מקלה ומפשטת את העובדה עבורם.

 

מערכת ניהול תוכן – כלי לאנשי מקצוע


בקלות תוכל לייעל את הזמן, לשפר את הצעת המחיר ולחסוך בהוצאות , שימוש במערכת ניהול תוכן מקצועית תאפשר לך להציע פתרון כולל תחת המותג שלך וללא צורך בשיתופי פעולה עם חברות נוספות, לשמור על מחירי הקמה נמוכים למנוע חשיפה של הלקוח למתחרים וליצור מאגר מידע של לקוחות משלך שמנוהלים על ידך בלבד.

 

מערכת ניהול תוכן - כמה זה עולה ?


מערכת ניהול התוכן היא רק מוצר אחד מפיתרון כולל שתוכל להציע ללקוח שלך דרך החשבון שתפתח, חבילות האחסון כוללות את מערכת ניהול התוכן ובחלקן הלקוח גם מקבל דומיין וחמש תיבות דואר במתנה, לפרטים נוספים על החבילות והמחירים לחץ כאן.
פתיחת חשבון בניית אתרים בחינם