דף הבית

בונה אתרים

עכשיו במבצע, שנה ראשונה בחינם, פתח חשבון והשתמש בכלים המתקדמים שלנו להקים ללקוח שלך אתרים עם מודולים מתקדמים.

הצע ללקוח הקצה שלך סל  של מוצרים משלימים לניהול האתר תחת מיתוג משלך ותהנה ממתן פתרון כולל ללקוחות המחפשים לפשט תהליכים מסובכים ומעדיפים לעבוד מול גורם אחד.

כבונה אתרים , ההצעה שלנו אטרקטיבית במיוחד עבורך

  • שרותי האחסון ומערכת ניהול התוכן שלנו יכולים להשתלב בקלות בעסק שלך תוך כדי הפקת רווחים גבוהים
  • המערכת מספקת פיצ'רים מתקדמים כמו פורום, גלריית תמונות, טפסים ועוד בלחיצת כפתור, חסוך זמן וכסף, תוך דקות תוכל להעלות אתר על תבנית מעוצבת ולהציג ללקוח אתר מוכן על מערכת הניהול
  • על-ידי מתן פתרונות אחסון אתה יכול לחזק את אמון הלקוח ובפועל מונע חשיפה לחברות מתחרות
  • אתה לא צריך ניסיון בכתיבת קוד, אחסון אתרים ושאר הנושאים הטכניים, אנחנו נטפל בפיתוח התוכנה וניהול השרתים

כמה אתה יכול להרוויח ?

נניח שאתה מסוגל לגייס בממוצע 40 אתרים בשנה, מערכת הניהול תקל עליך בניהול האתרים והלקוחות.
רק על ידי כך שתספק שרותי ניהול תוכן ואחסון אתה יכול להגדיל את הרווחים השנתיים שלך בכ-5,000 $,זהו סכום יפה כשלעצמו אבל קח בחשבון שהלקוח ישלם על אחסון מדי שנה. וכך, בשנה השנייה תרוויח 10,000 $ מ-80 לקוחות ובשנה השלישית 15,000 $ מ-120 לקוחות וכן הלאה.
אבל זה לא הכל, אחסון האתר בחשבון המפיץ שלך מבטיח לך מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח ויוצר הזדמנות לקבל ממנו הזמנות נוספות בהמשך.
שמירה על לקוחות קיימים יחד עם גיוס לקוחות חדשים תאפשר לך לגרוף רווחים נוספים של עשרות אלפי דולרים לשנה. הרווחים הולכים וגדלים בכל שנה, כיוון שלבסיס הלקוחות הקיימים מצטרפים לקוחות חדשים וכך הלאה.

חזק את המיתוג שלך כבונה אתרים

מטרת המערכת היא לתמוך במפיצים ולאפשר להם צמיחה ופעילות עצמאית, אף אחד מהלקוחות שלך לא ידע שאתה המפיץ שלנו ואנחנו בהחלט לא מגבילים אותך בשום דבר שקשור בפעילות עסקית מול הלקוחות, כל אתר שנפתח מציג קישור לאתר המפיץ שלך.
המוצרים מוצעים תחת המיתוג שלך.