גליון #13 ינואר 2010

 
אם אינך רואה את התמונות בעמוד לחץ על “הצג תמונות
 

שלום רב,

רציתי לפתוח את הגליון האחרון של העשור ולומר לך ישר כך,בחודש דצמבר נשברו שיאים חדשים בפתיחת האתרים ובחידושי המנויים ועל כך כל הכבוד,
בזכות הפעילות שלך ושל שותפים נוספים כמוך עלו השנה אלפי אתרים חדשים.

רציתי להודות לך על האכפתיות, על השאלות וההערות ועל ההתמדה, בזכותך יכלנו להמשיך לפתח מוצרים מובילים.


כמו שלמדו עסקים רבים בשנה האחרונה, תחום האינטרנט מביא איתו הבטחות רבות בתחום השיווק והפרסום, משבר 2008 עבר מעל העוסקים בתחום באופן פורה במיוחד בזכות עסקים קטנים ובינוניים שהתאימו את עצמם לגיוס לקוחות ברשת על מנת לגדול על אף התקופה.

מה אנחנו עשינו בזמן הזה...
פיתחנו והתקדמנו, מעבר למערכת הניהול החדשה שעלתה בתחילת השנה, שדרוגים מאסיביים בליבת המערכת, חנות וירטואלית, כלי קידום נוספים, אפשרויות עיצוב מתקדמות ומאות שדרוגים נוספים, חשבון המפיץ עבר שדרוגים שנועדו להקל עליך בניהול החשבון והתווספו כלים שנועדו לשפר את יכולות המכירה שלך.

איך כלים אלו יכולים לעזור לך לעמוד ביעדים שהצבת לעסק שלך השנה ?

צילום מסך, ניהול קמפיינים.כלי מיוחד שאתמקד בו בגיליון הוא ניהול הקמפיינים הנמצא בקטגוריה "כלי שיווק" בטאב "חשבון מפיץ" בניהול החשבון שלך ( ראה תמונת מסך מצורפת ).

יצירת קמפיין במעקב הקמפיינים מאפשרת לך לעקוב אחרי אתרים שהגיעו מאותו הקמפיין, בנוסף, סכומי העסקאות שנסגרו דרך הקמפיין נרשמים ולמעשה עוזרים לך לחשב בצורה מדויקת את ההכנסות שלך מכל קמפיין ולקבל החלטות האם כדאי לבצע שינויים, לבדוק קבוצת מודעות חדשה או להגדיל את התקציב.

תהליך קבלת ההחלטות בניהול הקמפיין נקרא אופטימיזציה של קמפיין, זהו תהליך בו אנחנו מובילים קמפיין לאורך תקופה עד לייצובו – הנקודה בה אפשר להגדיל את ההשקעה, ברגע שהרווח עולה על ההוצאות.

גם אם בחודש הראשון לא ניצור את ההכנסות הרצויות, בעזרת אופטימיזציה נכונה אנו בונים קמפיין שבעתיד הקרוב יחזיר את ההשקעה ויותר.

לקריאת מאמרים נוספים בתחום הפרסום בשיטת PPC לחץ כאן.
למידע טכני בנושא ניהול קמפיין במערכת לחץ כאן.

טיפ ...
בנוסף ל PPC, קיימות חברות המנהלות תוכניות שותפים מצוינות המאפשרות לך לשלם עבור תוצאה, ז"א שהגדרת התוצאה הרצויה נקבעת על ידך ורק עבור פעולה זאת מתבצע חיוב בניגוד ל PPC בו התשלום הוא עבור כל הקלקה.

דגש, מפרסמים יבחרו בהצגת מודעות שלך באתרים שלהם רק אם באתר שלך יראו פוטנציאל להמרה (מבנה האתר, הצעה וכדומה ), בחשבון שלך ניתן להגדיר את הקוד הדרוש לאישור ההמרות לאחר שנרשמת כמפרסם באתרים אלו ( את קוד ההמרה ניתן לשתול בניהול החשבון > הגדרות החשבון > הגדרות כלליות > ערוך > ושם נמצאת הקטגוריה  "קוד שיעור המרות"  ).
אתרים בתחום זה שכדאי להכיר :
www.WeSell.co.il
www.ClickOn.co.il

שנה אזרחית מוצלחת ומהנה.

אשמח לענות על כל שאלה.

בברכה,
גיא שלי
מנהל מחלקת מפיצים
שלוחה 115
Guy@DynamicReseller.com
http://www.DynamicReseller.co.il

   
 חם ממרכז ההדרכה
 חדש!! עשרה צעדים לבניית אתר מוצלח
 חדש!! מה גודל התמונה המתאים לכותרת?
 חדש!! כיצד ניתן להגדיר קובץ robots.txt?
 מהו מבנה תקין לאתר?
 מהי כתובת השרתים שלנו להפניית דומיין ?
 מהם אמצעי התשלום בחנות הורטואלית ?
 
 
LoadSEO קידום אתרים
LoadSEO - השתמש במקדמי האתרים המקצועיים שלנו עבור הלקוחות שלך תחת המיתוג שלך.
>>>לפרטים ומידע בנוגע לחבילות...
 LoadStyle.co.il עיצוב אתרים
LoadSTYLE הצע ללקוח שלך עיצוב מקצועי של אתר תדמיתי או חנות וירטואלית בעזרת במעצבים שלנו ותהנה ממחירים מיוחדים.
.>>>לפרטים ומידע בנוגע לחבילות...
 יצירת קשר

צוות Dynamic Reseller עושה את כל המאמצים להיות קשוב לצרכים שלך, נשמח לקבל את חוות דעתך בכל נושא, שאלה או המלצה לכתובת :
Info@DynamicReseller.com
Support@DynamicReseller.com
או דרך טופס הצור קשר שבאתר.

 
 RSS
בלחיצת כפתור ניתן לחבר את קורא ה RSS שלך לסירטונים ממרכז ההדרכה.
הכרת הסרטונים יעזרו רבות בתמיכה בלקוחות - סרטון אחד שווה אלף מילים....
סרטונים -  צעדים ראשונים : לחץ כאן לקישור
סרטונים - דומיין ותיבות דואר : לחץ כאן לקישור
סרטונים - כלים מתקדמים וגאדג'ט - לחץ כאן לקישור
סרטונים - כללי - לחץ כאן לקישור