ברירת-מחדל  |  English  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


התחברות למנהלים



              הבנקים שלנו
     
    
          זכורני, לפני שנים , כשהייתי צעיר ועבדתי בבנק, תמיד אמרה הנהלת הבנק שהמצב קשה, יש לפטר עובדים, ומאלה שנשארו,"סוכם" כי יתרמו מכספם  (מהמשכורת ) ומזמנם  (אין אישור לשעות נוספות בתשלום ) כדי להציל את הבנק.
מה שמפליא אותי , שבזמנים שהבנק מראה רווחיות, לא שמעתי על כך שהחזירו לעובדים את כספם , או שחילקו את הרווחים איתם , אלא שמנכ"ל הבנק מקבל מענקים ומשכורת עתק, כאילו הוא עשה את כל הרווחים. עבודת הפקידים בבנק אינה נחשבת... ומתמיה הוא שבעלי המניות מסכימים לדעה זו, ואינם חושבים כי את הרווחים עושים למעשה עובדי הבנק , ועובדים מרוצים הם עובדים טובים יותר.

מנכ"לי הבנק מנצלים את שיטת ה"הפרד ומשול", וכך הם זוכים לכל ההטבות, תודות למספר בעלי עניין בבנק שתומכים בהם.כך הם גם משכנעים שדרכם היא הנכונה, ומגיע להם מה שהם מקבלים.כנראה שאנשים לא שמים לב לעובדה שרבים הם בעלי המניות הזוטרים, שלמעשה הם הרוב הדומם, שאין לו כל השפעה על החלטות הדירקטוריון.העניין נובע מכך שבעלי המניות הקטנים אינם מכירים זה את זה, ולכן אין קשר ותקשורת ביניהם.

אני מציע את עצמי מעל במה זו, ואודה לכל מי שיסייע בידי להפיץ בשורה זו, שאני מוכן לרכז מידע על בעלי מניות בנקים המעוניינים להיות בקשר זה עם זה. לשם כך נא ליצור איתי קשר  
בדוא"ל:   frideli93@gmail.com  

או באתר זה ע"י  "צור קשר "      או לחץ כאן

אני מתכוון לכל הבנקים בכלל, ללא יוצא מן הכלל, מבלי להתייחס ספציפית למנכ"ל זה או אחר.כל בעל מניות בכל מספר שהוא , המעוניין להצטרף לרשימת אנשי קשר כזאת, יצור איתי קשר      
תאריך ושעה
 


התחברות לחברים

[Top]                [Add to Favorites]               [Site Map]